Preskoči na vsebino

SREČANJA OTROK BREZMADEŽENE – ČLANOV ZDRUŽENJA ČUDODELNE SVETINJE - V LETU 2015

SREČANJA OTROK BREZMADEŽENE – ČLANOV ZDRUŽENJA ČUDODELNE SVETINJE -  V LETU 2015

Sporočilo Brezmadežne Device Marije s čudodelno svetinjo nas še vedno nagovarja. Tudi v današnjem, v našem času, v teh dneh, se dogajajo podobne stvari kot so se dogajale v letu 1830, ko je bilo prikazanje Device Marije sestri Katarini Labouré in na katere je Marija posebej opozorila.

Leta 1832 se je pojavila svetinja, ki je kmalu dobila ime ČUDODELNA SVETINJA, zaradi čudežev, ki so se zgodili ljudem, ki so z vero sprejeli in nosili svetinjo in prosili Marijo za njeno pomoč. Ob prikazanju Device Marije sestri Katarini Labouré, v kapeli usmiljenih sester v Parizu, je Marija pokazala vzorec, po katerem naj bo svetinja izdelana. Na svetinji so upodobljena znamenja, si so posebej zgovorna in imajo za vsakega med nami svoje sporočilo.

O teh znamenjih na letošnjih srečanjih članov Združenja čudodelne svetinje – Otrok Brezmadežne, posebej razmišljamo in se sprašujemo o svojem življenju, ki naj bi bilo vsak dan bolj podobno življenju Device Marije – Brezmadežne in njenemu Sinu, Jezusu Kristusu, našemu Odrešeniku.

Vsako posamezno znamenje nas posebej nagovarja:

• Marijine razprostrte roke – prihajajte pred oltar
  • Svetli in manj svetli žarki – milosti, za katere prosimo in tudi tiste, za katere ne prosimo
  • Dvanajst zvezd – dvanajst apostolov, na katerih sloni Kristusova Cerkev tudi danes
  • Zemeljska obla – ves svet je odrešen z Jezusovim trpljenjem in smrtjo na križu
  • Črka M – Marija je srednica med Bogom in nami
  • Križ – po križu smo bili odrešeni
  • Dve srci – Jezusovo in Marijino – po Jezusu in Mariji smo deležni večnega žviljenja…

Otroci Brezmadežne - Beograd

V župniji svetih bratov Cirila in Metoda v Beogradu smo pred tremi leti začeli s posebno skupino, imenovano "Otroci Brezmadežne". Člani te skupine - Združenja imajo za svojo zavetnico B...

9. dan - HOMEC, Šmartno pri SG

V tem svetišču smo se ji iskreno zahvalili za 15 let naših srečevanj v Združenju otrok Brezmadežne, saj nas je Marija na Homcu zbirala vsako leto pod svoje zanesljivo varstvo. V dan...

8. dan - CELJE

Danes je praznik svete Katarine Labouré. Devica Marija je izlila na njeno preprosto življenje svetal žarek. Preprosta duša, ki nima posebnih doživetij, saj se njeno življenje zdi kot...

8. dan - LJUBLJANA

Sv. Vincencij je hotel, da bi njegovi sinovi in hčere stregli ubogim z veseljem. Požrtvovalne in nizke usluge bližnjemu preidejo v dejanja vesele ljubezni, ki spreminja srca. Ljubezen ne iš...

7. dan - KOČEVJE

»Marija, vemo, da si tukaj kakor mati v domači hiši, z ODPRTIMI ROKAMI, da sprejemaš in daješ…Tvoje razprostrte roke nam toliko povedo, saj nas vabijo k tebi…...

6. dan - MARIBOR-Tezno

Svetinjica je zelo majhno znamenje, pa vendar zelo zgovorno. Ljudje si izkazujemo drobne pozornosti, ki so znamenja naše ljubezni. Vsaka mati je najbolj srečna, če si njeni otroci izkazujejo ...

5. dan - TURNIŠČE

Turniško romarsko Marijino središče izžareva neko posebno moč. V njem so se številni naši predniki odločali za dobro, spravo, dela ljubezni in tudi danes romar začuti ...

4. dan - MIRENSKI GRAD

V lepem sončnem popoldnevu nas je Brezmadežna zbrala v cerkvi, ki ji je posebej posvečena, na lepem hribčku nad Mirnom pri Gorici. Imeli smo čudovit razgled po vsej dolini in na pobeljene vrhove ...

3. dan - DOBOVA

S hvaležnimi srci smo se zbrali v cerkvi Marijinega imena v Dobovi. Srečanje smo začeli z molitvijo rožnega venca, čemur je sledila molitev Večne devetdnevnice, pri kateri smo se spomnili vseh, ...

2. dan - PTUJ

Na praznik Kristusa Kralja vesoljstva je čudovito, na novo postavljeno cerkev napolnilo izredno lepo število Marijinih častilcev – Otrok Brezmadežne, župljanov in častilcev Marije iz...

1. dan - NAZARJE

Kapela je posvečena Brezmadežni Devici Mariji. Sestre nas vsako leto sprejemajo z veliko prisrčnostjo in gostoljubjem. Kljub zelo slabemu vremenu, smo z lepim številom članov obhajali prazn...